Wednesday, October 20, 2010

bilder - äntligen

JA, det har varit dåligt med bilder här den sista tiden... så här bjuder jag på lite nu när jag ÄNTLIGEN har tömt kameran... Jag och Lucas var på Familia och kollade in när de hade lite jippo och där träffade vi på Scooby Doo...
Samt Svamp Bob Fyrkant. :-) Han ville inte stå för nära dem dock. :-) Men med lite lirkande så fick jag foto ändå... hihi



Jag har fått hjälp av en kär vän med att röja och organisera lite i vår grovtvätt!! Här är före bilden....

... och en efter-bild. :-) Kändes förlösande att få gjort det. Har fixat lite i sovrummet också så det känns också bra. Får se om det kommer bilder på det också så småningom. :-)


Skrev tidigare om en larv och att bild skulle komma senare... Nåväl det blev mkt senare men här är den. Tyckte den såg häftig ut både med färgerna och speciellt med den stora taggen den hade... Tjock som ett finger var den. Cool!




No comments: