Sunday, March 14, 2010

skapat...

Lite dålig har jag varit (nu igen) på att uppdatera min blogg. Ska försöka bättra mig eftersom jag har MASSOR som jag gjort men som inte kommit upp här i bloggen. :-) Delar med mig av tre kort jag gjort. I morgon är det två veckor sedan jag fick hem min bok om hur man virkar amigurumis. Och jag har sedan dess knåpat ihop 7 små figurer. Eller ja... ett par av dem är lite halvstora.
Jag har också gjort lite grejjer som jag ska ha med mig nästa helg då vi ska på barndop. Men jag väntar lite till med att lägga upp det här, om någon berörd skulle råka komma in här och läsa. :-D

I dag har jag varit på Ättekulla och scrappat och virkat. Träffat flera kompisar och pratat och skrattat! Supertrevligt!! Fast en dag går så himla fort när man har roligt.


No comments: