Tuesday, March 16, 2010

lite layouter


Här kommer några av de layouter som jag har knåpat ihop på sistone. Känner mig till och ifrån rätt så kreativ. Medan det i andra perioder inte händer något alls på den fronten.
Ska faktiskt scrappa lite i kväll igen, så det blir väl litet break från virkandet. :-)
Jag har varit hos arbetsterapeuten i dag och fått skenor som jag ska sova med. Får se om det hjälper på mina händer och armar som väldigt ofta sover eller domnar, speciellt på nätterna.


Nu ska jag se om jag kan knåpa ihop lite kvällsmat så att vi kan äta när mannen kommer hem...
Jag ska också försöka få röjt lite mer här hemma. Det känns rätt ofta som om det enda man gör är plockar, städar, tvättar och har sig. Samma saker dag ut och dag in. Det är väl så det är för många, men jag kan vissa dagar känna mig rätt less på det. Är det så här det är när man är vuxen och förälder eller?



Nåväl. Det är skönt att vi i alla fall har börjat få lite sol om dagarna. Halva mars har nu gått och snön är inte helt borta än. Det hade varit skönt med lite vår nu! Den har jag längtat efter nu när vi har haft en sån lång vinter...







No comments: