Friday, March 19, 2010

En hög med nya layouter... Pettson och Findus teater från förra påsken. Jag gillade Findus skarpt. :-) Färgerna är lite konstiga här på fotot... men det får vara så... orkar inte göra om det. En liten layout med blommorna som jag gav mannen vid alla hjärtans dag förra året. En enkel layout men som jag blev väldigt nöjd med...
Vår lille grabb, uppkrupen på staketet vi har här utanför. Han bara satt där och tittade... sött tyckte jag och grabbade tag i kameran. Jag gillar foton bakifrån. :-)

Har fixat lite här i bloggen. Lite nya foton från vår senaste fotografering och lite andra färger... känns toppen. Det är alltid kul med lite nytt. :-) Nu är det helg och vi ska bla på barndop. Det blir kul...


2 comments:

Sonja said...

Du har gjort om så fint så och fotona på dig o de dina är ursnygga - men texten "om dig" får du ju ändå ändra lite... katten var det väl hundra år sen han bodde hos er eller?;)Tihi...
Ha en trevlig helg på dop o allt:)

Kram kram, Sonja

Pia said...

haha... ja det får väl ändras... det är snart ett år sedan... :-)