Thursday, February 5, 2009

utmaning

Jag har blivit utmanad på flera håll... Utmaningen lät så här:


* Gå in i mappen Mina bilder

* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade


Min mapp som heter "mina bilder" var tom så jag gick in på min fotomapp istället och valde som det stod i utmaningen.

Bilden blev denna:



En liten Isac från när vi varit på besök i halmstad. Mappen som var nummer sex var nämligen foton som vi fått därifrån. :-) Tänk att tiden går så fort. :-)

Alla som känner sig manade kan ju hoppa på denna utmaning. Jag vet att det är många som gjort den tidigare nämligen så därför nämner jag inte namn utan utmanar alla som är här och läser...

Själv sitter jag här och har skallebank och funderar på att krypa ner till mannen som redan ligger i sängen (kors i taket). Han mår inte bra säger han, så då var det väl hans tur att vara sjuk. Suck...

1 comment:

Ejris said...

hihihihih utmannade ju dig i inlägget före det sista=)
kram