Saturday, February 14, 2009

bio

Jag har varit på bio tillsammans med barnen för första gången. Det gick jättebra. Vi tittade på den nya tecknade "Bolt" och de tyckte det var kul. De skötte sig utmärkt.
Jag har haft turen eller oturen att få två nätter på raken nu. Trevlig helg. :-) Men jag lär ju få ihop en del timmar så jag kan vara ledig senare. hihi...
Scrappade gjorde jag och sonen i förmiddags. Fick gjort tre kort och de har fotats men jag har inte fått in dem i datorn. Passade på att fota layouter jag gjort i år också men som jag ännu inte har fått lagt in på datorn. Känns rätt bra.
Alla hjärtansmys hade vi lite sådär i går med pizza, chips och morötter och dipp mm. Köpte ett litet blomsterarrangemang också till mannen. Han kom med en halv påse med roligheter, en bok, badbomber, duschcréme mm. Kul, det ska jag njuta av en kväll. :-) Lakrisalen som följde med kommer nog att tas med på jobb i kväll hihi...

En annan grej som inte är så kul... vår katt är borta. Ja, jag vet att jag gnällt över denna stackars katt, men det känns inte bra när man inte vet vad som hänt med honom. Ovissheten är inte rolig, mannen är ledsen och man går liksom och lyssnar och väntar på att han ska komma hem. Han har tappat sitt halsband men han är ju öronmärkt så jag hoppas man får reda på om det händer ngt och någon hittar honom. Sist vi såg honom var i torsdags när jag körde till jobbet.

Ja, en liten kort sammanfattning av de senaste dagarna... har fått en award av Ejris, men inte lyckats med bilden, så jag gav upp att lägga upp det här i bloggen.

1 comment:

Ejris said...

men vad tråkigt med katten...inte kul o inte veta:(
o at du inte får upp bilden..jaja du vet ju att du fått den=)

jobba lungt gotta dig åt lakritsen=) vi har majs chips o salsa till kvällen. annars en lung valentin dag.
Kram♥