Tuesday, February 10, 2009

sökes...

inspiration och motivation sökes...
Jag har ingen ork eller lust med något för tillfället... Vad är det för fel? Scrappa har jag inte gjort på evigheter känns det som. Fotografera gör jag sällan. Väntan på att ovanvåningen ska bli klar är lång. Vi har haft mycket sjuka hemma också. Hela helgen har mannen varit dålig och det känns som om det ena bara avlöst det andra. Vad ska jag göra? Kan man köpa inspiration och motivation och allt sånt på burk kanske?? Någon som vet var i så fall??

5 comments:

Anonymous said...

VI kan ta varann i hand Pia, så känner jag också. Jag är jämt trött och får inget gjort känns det som, vare sig det är pyssel och något annat här hemma. Det mesta känns blä och jag är redo för det att gå över!!

Stor kram från Ånge!

Ejris said...

vår får väl hålla hand=) har ingen scraplust..det bebis album ajg håller på med ahr blitt liggande... foto ja lite men inte som ajg brukar bränna av=) trött på vintern trött på bacilusker o bara trött.... Vill ha lust o ORK...hoppas det kommer

Anonymous said...

Åh vad jag känner igen dina känslor Pia! Ibland undrar man över vad man egentligen gjort...
Tröttheten finns här också, mest beroende på kallt och ruggigt väder och dimma. Jag vill ha sol för det är energi.
Tack för kommentarerna om vovven - ibland är han till salu för billig penning (när han har stora vaddtussar i öronen och inget hör) men det går över fort :-D
Kram!

Sonja said...

Jag vill oxå veta vart man hittar allt sånt - gärna tonvis!!!

Kramis, Sonja

Ejris said...

Har en liten sak till dig i bloggen=)
Inte 365 bloggen utan mina tankar=)
Kram