Sunday, July 6, 2008

utmaning

Här är en utmaning som kommer från Gunvors blogg...

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
* Försöka göra en spindelmannen tårta och en blixten mc quinn tårta
* Hålla barnen sams tills gästerna kommer
* duka till folket som ska komma och fira barnens födelsedagar
* röja undan lite här inne så vi i värsta fall kan sitta inomhus om regnet kommer.
* Pussa min tvååring som fyller i dag och min snart fyraåring som fyller på fredag.
(*bonus... komma ihåg att fotografera en massa!!)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Ska man komma ihåg det?? Då var jag 20... Hade tagit studenten året innan... Njöt väl av sommaren som en 20-åring kan göra. Bodde i min första lägenhet. Jobbade säkert också en massa eftersom jag bara hade timanställningar och vikariat.

Ställen du bott på?
Lilla Edet eller Göta (minns inte vilket av dem)
Klippan
Helsingborg
Klippan igen...

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av alla lån.

2. Bygga klart allt jag vill ha här hemma, trädäck, ovanvåningen, inglasad uteplats mm.
3. Köpa en stuga eller ngt på ett fint ställe dit man kan åka om man vill ha lite lugn och ro.
4. Ta hela familjen med ut på en resa.
5. Fixa en egen fotostudio här hemma med diverse grejer som kan behövas.

Jag utmanar dig som läser detta och har lust att svara!

2 comments:

Anonymous said...

Kul att få läsa lite om dig!

Kram, Gunvor

Ejris said...

tjohoo
gjorde den utmaningen för ett tag sen hoppas den nu kanske när linan är bättre igen*mutter

KRAMIZZ