Thursday, July 10, 2008

fyra nya kort...

Här kommer fyra nya kort som jag pysslat ihop. Det är rätt skönt att sitta med lite kort ibland istället för bara layouter. Dessutom är det lättare att sitta och scrappa dem med sonen än det är att koncentrera sig på layouter och foton mm. Här är ett med det söta musparet under blomsterparasollen som jag blingat totalt. :-)



Det nästa kortet är ett litet sött kort med en prinsessestämpel som jag tycker är helt underbart söt. Prinsen är också jättegullig förstås men den kom inte med på detta kortet. Blingade de svarta strecken i klänningen med mitt gröna glitter och det tyckte jag blev lite kul. Kronan var ju också tvungen att glänsa så även den fick lite bling.

Denna kossan är ju bara för söt tycker jag. Fick det gröna att passa rätt bra in i pappret. Själva stommen var lite för liten så kortet öppnas där stämpelns gräs tar slut så att säga... det understa mönstrade är altså på "insidan" om ni förstår min konstiga förklaring. Det är inte lätt att förklara utan att kunna visa samtidigt märkte jag precis...

Dessa möss är ju också för söta... även här har det kommit lite bling på. :-) Tycker det är kul att blinga kort.

Jag har scrappat layouter också i veckan men dem kommer ni inte att få se än på ett tag. Det är några jag skickat in på ett par olika ställen till utmaningar mm. Hoppas kan man ju alltid. :-)

Jag jobbade ett 24 timmarspass i går till i dag. Det känns lite slitigt ibland när man inte får sova ordentligt och sen kommer hem till ett kaos utan dess like med barn springande här hela tiden. Det är kul att de har kompisar så jag ska inte gnälla, men om man inte själv är på topp så kan det ibland kännas lite för mkt.

4 comments:

Anonymous said...

Å så söta kort!

Kram, Gunvor

Sannas vrå said...

Fina kort du har gjort vännen.

kram Sanna

Ejris said...

vilka tårtor.....skulle sitta fint=) är så godis sugen .....

vad du skapat vackert....ar iallafall målat klart huset*räknas väl som pyssel?)
KRAMS

Ejris said...

svett svett pust pust är inne en stund vid burken för att undvika värmen lite o passar då på att glo in på några bloggar=) Kram