Sunday, September 2, 2007

här kommer de...

Nu kommer mina layouter jag gjorde i fredags på scraprooms träff. Var ju där med Isa och Sonja, och självklart var det en massa andra trevliga människor där också. :-)
Den första är efter scrapliften de hade som utmaning under kvällen. En lo med Lucas vid havet. Tyvärr blev fotot av layouten väldigt suddig, men ni ser ju ändå hur det ser ut hoppas jag... :-)


Nummer två här är en layout med Isa och Lucas på promenad. Så vitt jag minns var detta fotot från Isas födelsedag. Kan man vara lyckligare när man är ute och promenerar med sin gudmor kanske? hihi

Här kommer två layouter, en med Lucas där han studerar tvättmaskinen. Det var så spännande tyckte han att det inte hade behövts någon Tv i hemmet. Varför titta på TV när man har en tvättmaskin??
Den andra är med Isac och Lucas. Tyckte det var så fint där de satt i sina svartvita kläder tillsammans. Tog med orange som accentfärg eftersom det fanns i bådas strumpor. :-) Tyvärr var tillfället vid fotona mindre kul eftersom de var "uppklädda" för att vi skulle på min kusins begravning. :-(


Nästa två layouter är på Isac. Den ena med hans älskade racerbil. Det är radiostyrt som gäller nu för tiden. I julas fick han en bil och hans kommentar var då.... var är fjärrkontrollen. hihi Det är inte lätt det där. :-)
Den andra är en layout med bilder från när vi var hemma hos annette och han fick måla sin egen t-shirt. Det var populärt. Vår lille konstnär. :-) Den har varit väl använd den där tröjan måste jag säga.

3 comments:

Anonymous said...

Vilka fina LO's. Jag gillade havet bäst, emn det är nog för att jag gillar själva havet ;)

Annika said...

Så många fina LOer! Min favorit blev den översta med vågorna! Jättehärlig! Ha det gott och sköt om dig! Kram!

Sonja said...

...och jag har i vanlig ordning svårt o välja en favorit:) Jag gillar helt enkelt din stil för mycket för det, tihi!
TACK för igår föresten;) Jag blev faktiskt människa igen ganska snart idag när jag väl kom ut. Men hur mår du?

Vi hörs/Kram *S*