Monday, September 10, 2007

eftersom det inte funkar...

...att lägga upp sina cybercropalster i galleriet på scraproom ger jag upp och lägger in dem här i min blogg istället. Den första layouten var en färgutmaning i rött-rosa-grönt samt svart och vit. Det blev knasiga foton på mig och sonja och en rolig rubrik Protestant (protes-tant). Läs det som ni vill. ;-)

Layout nummer två här skulle man använda overlays på. Jag ritade en egen overlay på OH-papper och fäste detta på fotot. Gillar fotot och gjorde inte så avancerad layout utan den blev ganska enkel...
Layouten här med David var efter en skissutmaning. Hittade papper som jag tyckte passade perfekt. Denna blev jag glad över. Badkillarna är efter en utmaning där man skulle skriva om något som förändrat ens liv, och det har dessa två huliganer verkligen gjort.

Layouten med en annorlunda hatt är en liftutmaning. Tycker om fotot, där Isac satt och kollade på TV och plötsligt hade denna förvaring från Ikea på huvudet, hihi.

Den sista layouten här är en journaling layout. Det är från sista dagen hos dagmamman innan hon slutade. Alla barnen sprang upp på staketet av ngn anledning, vilken vet jag inte. Men kul såg det ut och kameran kom fram kvickt som bara den. Så klart!!
Det var mina alster jag hann med under cybercropen. Kom inte igång förrän efter fyra men man får ju vara glad över att man fick chansen i alla fall. :-)
Här hemma är det bra annars. Jag håller på att bli megaförkyld, men har jobb nästan varje dag denna veckan. Så jag får vänta tills helgen innan jag har "tid" att vara sjuk. Mannen är hemma i dag med för han lyckades vrida ryggen på ngt sätt i morse. Nu får vi väl se när han får en tid hos naprapaten. Hoppas de har en akuttid till honom.

2 comments:

Ejris said...

kanon layouter du fått till...åh den med tänderna jisses den LER man åt så fort man ser den. älskar det fotot när ungarna hänger vid staketet.... kram

Anonymous said...

Vilka super-läckra LOs du fått till Pia! Och fotona är så härliga - vad duktig du är!