Sunday, September 9, 2007

en ny skörd

Här kommer fyra layouter som jag fick gjort hemma hos Isa i tisdags. Det var en rätt givande kväll och jag tror att vi fick med en ny tjej i scrapträsket. hihi
Den första lo:n är på Lucas och hans härliga minspel. Underbara kille...

Denna andra lo är såå fin och stämningsfull. JAg gillar verkligen detta fotot och layouten med även om den är rätt enkel. Men det är inte alltid att man måste göra så mkt med layouterna tycker jag utan fotona får prata för sig själv. Det gillar jag mycket!


En lo med bilder från i våras när vi hade en massa snö blev det till samt en lo med isac och pelle som myser tillsammans. Det var en del utmaningar jag fick gjort denna kvällen, men det är tyvärr lite sent de kommer in här på bloggen. I dag har vi scrappat hos en annan tjej i helsingborg men jag ska först lägga in dem på scraprooms forum eftersom de gjordes till deras cybercrop. Tyvärr har de problem med sidan så vi får väl se hur det går här....

Dagarna flyger iväg från mig och jag hinner sällan in här för att läsa eller uppdatera. Alldeles för sällan känns det som. Veckan som varit nu har jag bla varit iväg med jobb och cyklat på ven. Det var superkul. Har dock inte hunnit kolla på bilderna därifrån ännu, men det kommer nog det med.
Jag jobbar ju en del med och när jag inte jobbar umgås jag med barnen. Mannen har fyllt år i veckan samt att han varit hemma torsdag och fredag pga en hemsk förkylning. Jag känner mig småhängig men det verkar inte riktigt som om det vill bryta ut på mig. Får väl se vad det blir till men jag känner inte att jag riktigt har tid med att bli sjuk.
Ovanvåningen går det framåt med också. Jag kan inte vänta tills den blir klar känns det som. Som jag längtar!! Även om jag vet att det är en del jobb till som behövs... fast det är underbart att se att det går framåt i alla fall.
Dags för sängen för mig för jag ska ju eventuellt jobba i morgon.

3 comments:

Anonymous said...

Så härliga layouter Pia (som vanligt). Jag satt hemma och deltog i cybercropen jag med men det var jätte problem att ta sig in efter ca 18:00. Förutom att jag fick en del gjoprda så var gänget ut och käkade på Harrys. Kom hem ca 22:30 och var ut och kikade om det hade lättat. Jag kunde läsa utmaningarna i forumet och satte mig med en sista grej. Men efter 23:00 så var det kört att komma in vare sig på forumet eller galleriet .Så det sista alstret kom ej med. Testade att kolla nu i morse när jag vaknade med halsont men det är fortfarande problem att komma in.

Kul att ni känner att det går frammåt med ovanvåningen. Jag fick en liten förfrågan av Ida som ska få ett bidrag till ett scrapvektyg i present. Hon undrar vilken av alla dina maskiner du känner att du haft mest användning av. Du har väl cuttlebug med?

Själv kan jag ju inte knäppa något med den nya kameran nu då den är på rengöring däremot så läser jag lite om digitalfotografering i Scott Kelbys nya bok (rekomenderas varmt).

Ha det så gott och sköt om er. /Elin

Anonymous said...

Så fina LOs Pia! Jag älskar att se vad du gör och fattar inte hur du kan vara så produktiv med allt annat i ditt liv!

Kram, Gunvor

Sonja said...

Hej vännen:)

Hoppas att du fortsätter att 'skörda' lo'er framigenom, för det är en fröjd att se dig göra dom!

Kramis *S*