Sunday, May 22, 2011

Wow

Jag har aldrig fått så många gratulationer på min födelsedag, som jag fått i dag via Facebook. Vilken cool känsla att bli gratulerad av närmare (eller över?) hundra personer. Visste inte ens att jag kände så många innan jag gick med i Facebook. Jag trodde på sin höjd att jag kanske skulle få max 30 vänner... men oj vad man känner folk egentligen.

Tråkigare är dock att jag ännu inte hört ngt från min syster... jag har inte bjudit in på kalas så jag hade inte räknat med att det skulle dyka upp en massa folk. Men än har jag inte ens fått ett sms från henne. Det är ju trots allt min lillasyster, min enda syster. Hur kan det bli så egentligen? Nåväl... hon är vuxen....
Ska mysa lite med mannen i kväll och sen sova gott!

Skickat från min HTC

6 comments:

Ejris said...

visst är det en cool känsla att bli så firad=). håller med du inte trodde man att det fanns så många som bryr sig. och känner desvärre igen mig med din syster med*tyvärr* har 4 syskon till..en bryr sig ibland:S inte kul. jag känner att jag förökt så länge att jobba för en komunikation men det funkar inte om den är enkelspårig...

krams

http://frkerlandsson@blogger.com said...

Grattis på din födelsedag! Jag blev "bortglömd" sist av min "pappa" och min halvsyster.. jättetrist! Men jag orkar inte bry mig så mkt längre..

Hoppas du iaf fick en riktigt fin födelsedag!:)

Kram Izabell

Annicha said...

Jag vet hur du känner dig, jag har fyra syskon och en är den som hör av sig mest. Dom andra hör kanske av sig en gång om året och oftast vill dom ha nåt då av mig. Det är sorgligt att det är på det viset och hur mycket energi man lägger på det för att man vill ha umgänge med dom så tyvärr är det bara en som försöker.

Fnulan said...

Men vad märkligt! Är ni ovänner eller vad?
Men jag kan leka din låtsas syster! LOve

Fnulan said...

Hej raring, hur är det idag? Inget från syrran än=?

Fnulan said...

TAck för stödet finaste! Men delade du... hummm