Wednesday, May 18, 2011

Vilken dag...

Vaknade i morse på jobb... direkt därifrån till p-möte.
Från mötet till sjukgymnasten som kollade lite på min nacke. Kroppen i dag är inte så glad. Nacken smärtar än, liksom rygg, huvud och övriga leder såsom axlar och händer. Någon som har en kropp jag kan få byta till kanske? Sjukgymnasten funderar på att ge mig akupunktur nästa gång. Jag som hatar nålar...

Efter sjukgymnasten var det kbt dags. Hon tyckte jag verkade spänd och stressad. (vem? Jag?) Så hon tyckte att jag skulle prova öronakupunktur... Jag som hatar nålar! Men jag så ok, för att ge det en chans. Tror att det kan göra susen om man också lyckas slappna av och hålla alla tankar borta. :)

Nåväl. Därefter fick jag hämta barn på dagis och skola. Vi körde till Perstorp där barnen fick leka och jag prata med en klasskompis från gymnasiet. Lite fika blev det också till.
Hem och förbereda för fotbollen. Jag tog mig en liten lur... och nu ska jag in till stan och träffa en fd arbetskollega. Ser fram emot en lugn middag utan barn. :)

Skickat från min HTC

2 comments:

Fnulan said...

Men att du inte blir bättre snart!!! stackars!!!!

Anonymous said...

Oj fullt upp! Ha en fin fredag!