Tuesday, May 10, 2011

Tulpaner

Här är två av mina tulpansorter som blommar i min trädgård just nu... den ena är liten (ingen superbild) och heter "peppermintstick" och de mörka heter "queen of night". Fina! :)

Här händer inte så mkt annars. Jag jobbade hela helgen trots min onda nacke... I går var det hjärtlungräddning som stod på schemat.
Var hos sjukgymnast och fick några övningar. I dag ska jag till Naprapat. Fick en återbudstid... Nu ska denna nacken bli bra! Pallar inte detta mer...

Gårdagens hyss: barnen limmade fast maskrosor på trädgårdsmöblerna. :S

Skickat från min HTC

3 comments:

Fnulan said...

Hur går det med kroppen fina vännen???

Fnulan said...

Måste vara rädd om dig!!!!
Du... nu är jag ju i Helsingborg två dgr i vecka, nära???

Puss

maria said...

Dem översta tulpanerna ser nästan svarta ut..dem är fina :)

Ha en skön kväll !
Kram