Friday, May 20, 2011

Duktig...

Glömde ju skryta om hur duktig jag var i går förmiddags...
Jag började morgonen med 45 minuter vattengympa, hem om en halvtimme för att sen lämna sonen på skolan. Jag och Lucas fortsatte sedan, han på cykel och jag promenerandes. Nästan en timme senare var vi hemma, och hade avverkat nästan 6 kilometer. Allt detta innan nio på förmiddagen. "klapp på axeln"

Nåväl... nu är det till att förbereda sig för sängen här på jobb. Längtar hem till man och barn....

Bjuder på en bild på ytterligare en av mina fina tulpaner i trädgården, min. :) Trevlig helg allesammans...

Skickat från min HTC

2 comments:

Fnulan said...

Du är SKITDUKTIG!! En annan bara äter och sväller!!!

kaffehörnan said...

Hej hopp
Du verkar vara en redig tös och flitig
Så fin blomma
Ha en fin fredag