Thursday, May 28, 2009

Tja, duktig är jag i alla fall inte på att uppdatera här, det är ju en sak som är säker just nu. Min födelsedag var rätt lugn. Men det kan ju bero på att jag först var på vårdcentralen och därefter blev skickad till gynakuten för att ta reda på vad det är som gör ont i min mage. Fyra långa timmar var jag på lasarettet, den mesta tiden i väntrummet, men de hittade inget. Vilken födelsedag!! Mamma och pappa kom i alla fall på kvällen så åt vi lite ihop. Sanna med familj hade varit hos oss dagen innan så det kändes okej ändå även om det var tråkigt...

Vi var iväg dagen efter min födelsedag och skulle handla lite på familia. Det fanns en massa kul grejjer där för barnen och de fick bla en ansiktsmålning. De skulle klart vara spiderman båda två, inget snack om den saken. Dock var det lite tråkigt att jag inte ha de kameran med mig redan då för innan vi kom hem så var det utsmetat lite här och var på grabbarna. Och behöver jag säga att vattnet i badkaret på kvällen var RÖTT!! :-) Men killarna var supernöjda i alla fall och det räknas ju faktiskt mest.
Här är min lyxiga chokladkolapaj!! Sååå gott det var måste jag säga. Fast det var en ganska mäktig kaka så man åt inte alldeles för mycket av den. Smarrigt som tusen måste jag säga så den gör jag nog fler gånger.

Jag har försökt scrappa lite kort, men det har inte blivit så många dock. Knåpade ihop några stycken bara och har inte fått mig för att sätta mig igen. Det borde jag nog göra lite oftare tror jag men jag är så trött hela tiden känns det som. Vad ska jag göra åt det?? Jag hade behövt en ny kropp. Om det inte var för att det var försent så hade jag reklamerat den för länge sedan.
Denna ugglestämpel måste jag förresten köpa!! Den älskar jag verkligen.


Ytterligare ett kort jag gjort, men jag har redan skickat iväg det också. Mina kort är inte så avancerade, men det är så jag scrappar. Tycker det är jättefint när andra har typ tusen små detaljer och så, men det är inte riktigt min grej att göra så själv.




Det sista kortet här gjorde jag till en kille som fyllde 18. Tycker det är svårt att scrappa till killar/män men det får ju bli som det blir.



3 comments:

Gunvor said...

Härliga kort Pia!

Jag hoppas att du kryar på dig och slipper magproblemen snart!

Kram, Gunvor

Storstadslivet efter 40 said...

Ha det riktigt bra så ses vi senare.
Många kramar Annette

Martina said...

Fina kort vännen. Hoppas verkligen du blir bra snart, inget skoj när du inte mår bra ju =(. Ska vi fika snart eller ??
Puss på dig