Wednesday, May 20, 2009

ny soffa...

Jag har varit och beställt en ny soffa i dag. Jag hade gärna åkt och hämtat den redan i morgon så det var fint här till helgen, men så bra blev det inte... Det var 3-4 veckors leveranstid, men om en månad har vi nog jättefint här hemma i vardagsrummet också. :-)

Har väl inte så mycket att skriva i dag dock. Jag har gjort ett par kort och en layout men inte hunnit fotografera det ännu, men det kommer nog så småningom. I dag har jag bakat ett jättelass med kanelbullar och så har jag provat ett nytt recept på en lyxig chokladkolapaj. Den ser jag fram emot att få smaka!! Mumma...

Tja, jag återkommer nog snart hoppas jag med lite foton (när jag nu tömmer kameran) och lite nya alster jag gjort. Ha en underbar helg!!

1 comment:

Sonja said...

...men då har du iaf nåt skoj o se fram emot, eller hur;)
Hoppas att pajen gjorde lite gott i själen efter den trista dagen du fick! Vi ses:)

Kram, Sonj