Saturday, March 28, 2009

deklarerat



Jag har skickat in min deklaration redan. Det känns skönt att slippa tänka på den redan. Många gånger har jag varit ute i sista sekund, men inte i år inte. :-)


Var ute med jobb i går. Det var kul att träffa kollegerna annat än bara på jobb. Det tråkiga var dock att det var pga att vi skulle avtacka chefen och en kollega som skulle sluta, men det är ju sånt som sker.




Tja, jag har inte så mkt att skriva här så jag skickar med bild på ett par layouter jag gjort.... Den första var efter en skiss och den andra var en färgutmaning där man skulle scrappa monokromatiskt, dvs bara använda sig av olika nyanser av en och samma färg, vilket denna gången blev orange...

2 comments:

Ejris said...

har inte ens fått deklarations blanketten än=) men brukar vara ute i god tid ska föröka mig på deklarera på datorn eller sms i år=) bättre sent än aldrig

Maria said...

Redan skickat in deklarationen!!?? Det är till att vara ute igod tid. Själv väntar jag alltid till sista sekunden, kanske borde göra slag i saken och skicka in redan nu jag också :-).

Kram Maria