Tuesday, March 17, 2009

äntligen

har skaparglädjen infunnit sig för första gången riktigt i år. :-) Sååå glad.


I måndagskväll så kom sonja hit och scrappade med mig och jag fick gjort sex layouter! Såå glad jag kände mig när alla dessutom kändes bra eller hur jag ska förklara det. Det kändes inte som om jag "krystat" fram dem för att jag måste scrappa utan att jag vekligen var nöjd med dem. Det är inte illa då.


Jag gjorde en layout till en tävling jag hittade på scrappiz, fyra utmaningar till en cc och en layout till förutom det. Det kändes helt okej. Vi fick pratat och fikat och hade allmänt trevligt. Det är kul när man bara sådär kan fixa en scrapkväll med kompis. ;-)

Nåja, de layouterna som är till tävlingarna får vänta med att komma upp i bloggen men här kommer den sjätte jag gjorde utom tävlan.

En lo med killarna sittandes uppe i ett träd. En enkel layout men som jag ändå uppskattar mkt. :-)

Mer kommer väl förhoppningsvis inom snar framtid hihi

1 comment:

Sonja said...

Mm....tack själv för en himla skön kväll - fick ju minsann upp ångan lite själv med, hihi!
Har oxå slängt in dom på CC'n nu!

Ha det gottit:)
Kramen, Sonja