Monday, December 8, 2008

utmanad

Jag har blivit utmanad av Ulrika. Den här gången handlar det om julklappar, dvs mina önskningar. Reglerna var enkla, lämna ett meddelande hos den som utmanat när utmaningen är utförd. Även att jag i min tur utmanar tre andra bloggar. Jag har valt att utmana Gunvor, Annette och Sonja. Det här önskar jag mig av Jultomten!

3 hårda:
Nytt objektiv till kameran

Ny fotoskrivare
skoskåp jag sett på ikea (men som verkar ha utgått nu)

3 mjuka
Ny soffa. :-)

Nya kläder...
Nytt täcke och kudde

3 Viktiga
Att min familj får må bra

Att jag får träffa min moster snart igen
Att få må bra och vara frisk

4 comments:

Ejris said...

har oxå blivit utmanad=)länge sen jag orkade glo i datorn men nu är jag tebax. KRAM

Anonymous said...

Kul utmaning :).

Kan nästan kopiera din rakt av dock har vi ganska nyligen köpt soffa men där kan jag lätt lägga in nya sängar....

Hoppas ni är friska och krya nu inför jul och allt.

Kram Maria

Anonymous said...

Nu har jag skrivit min önskelista ...

Kram, Gunvor

Anonymous said...

Hej min vän.
Var håller du hus har inte sett till dig på flera dagar??
Har en sak till dig i bloggen
Kram