Friday, December 26, 2008

tomtealbum



jag har skrivit tidigare om ett tomtealbum som jag gjort men har ännu inte blivit klar med att lägga upp bilderna på det, men här kommer det. :-) Jag har tagit bild på framsidan, insidorna och baksidan. Är själv nöjd och det var jättekul att göra. :-)









Jag tänkte först ge bort albumet men tyckte så mkt om det själv så jag behöll det istället hihi... ibland kan det vara svårt att skiljas från grejer man gjort. Alla mina julkort är förresten borta... Har inte ett enda kvar... så det blir till att producera en del till nästa jul eftersom mamma brukar vilja ha en hög. :-)












Jag känner mig lite slut efter ett par hektiska juldagar då man dels skulle umgås med familjen och dels skulle jobba. Jobbade kväll både på julafton och juldagen men det gick jättebra. Det var värst just när jag skulle köra hemifrån på julaftonen vid tvåtiden. Inte för barnen och de andra utan för mig själv... Min egoism sa att jag skulle vara hemma och se barnen ha trevligt osv. Men julaftonskvällen blev jättebra ändå.





Nu i dag så ska jag jobba natt, så det är bara ett par timmar tills jag ska börja jobba.



Det känns skumt att julen redan är över. Snart är hela året slut också. Det ska bli spännande att se vad 2009 har att erbjuda.









5 comments:

Sonja said...

Så himla fin den blev - är så sugen på att testa!!!
Jag har boken på gång - Gisela har beställt den åt mig, ville ju så gärna ha den själv...
Skönt att det gått bra o jobba - har själv haft det lugnt o skönt på jobb, förutom att dom på dagen nästan satt fyr på bygget!!! (läst HD?)
Sköt om dig så hörs vi, kramen Sonja

Anonymous said...

Wow så läckert! Var har du lärt dig att göra sådana?
Kram och God fortsättning!

Ejris said...

Men du så läckert!!!

Godfortsättning o KRAM

Anonymous said...

Tack för alla dina fina kommentarer i min blogg, jag blir så himla glad även om jag är hiskeligt dålig på att skriva något själv (är dock inne här och hälsar på betydligt oftare).
Underbart fint julalbum du gjort, kan förstå att du inte ville ge bort det :-).
Passar på att önska god fortsättning och GOTT NYTT ÅR till dig och familjen.

Kram Maria

Storstadslivet efter 40 said...

Pia lilla, man ska ge bort gåvorna om man gjort dem...man kan inte behålla allt själv ;)
Kram på dig