Wednesday, June 18, 2008

bilen och lite layouter


Här kommer en "lånad" bild på den bilen vi köpt... Jag känner mig jättenöjd med den och barnen gillar den också. Det är ju alltid positivt... hihi Det är ju inte direkt ngn sportbil som man ska ut och cruisa i, men en funktionell bil för oss som familj...

Jag har ju också lovat att komma med bilder på mina layouter jag gjorde för ett tag sedan... Den första här är på min farfar och min far. En bild jag gillar mkt. Det var efter en utmaning, men jagskickade aldrig iväg den så här kommer den istället...

Layout nummer två här är på en knasbild på mig själv... Jag gillar inte bilden men kände att den skulle scrappas ändå... Lite ord om vem jag är. :-)

Tredje layouten tyckte jag att jag lyckades bra med. Det var också efter en utmaning där man skulle använda, hmm, var det fem olika mönstrade papper eller nåt från olika leverantörer... Jag fick ihop tio olika mönstrade papper fast leverantörerna har jag inte någon koll på men jag hoppades att jag skulle få ihop det antalet som de var ute efter. :-)
Den sista layouten är från fotot från förra året när jag tog en bild på alla kusinerna. Det är ett måste att samla dessa foton tycker jag... Denna blev jag också himla nöjd med. Fick använt en massa knappar...

Nåväl. Veckan har varit bra hittills också. Vi började måndagen med att vara på kalas hos en vän som fyllde år. God mat och trevligt sällskap. Tyvärr blev Lucas dålig på kvällen med hög feber och så...
Tisdagen inledde vi på åbymarknad, mellanlandade hos mormor och morfar och åt smörgåstårta och grattade honom, en sväng till på marknaden och sen ner till mormor och morfar igen... När jag hämtat mannen var vi ju tvungna att ta en sväng till på marknaden. :-) Lucas var ganska kass under dagen men fick ligga och sova hos mormor och det var han mkt nöjd med. Han har dragit på sig en hemsk hosta dessutom, vi får se vad som händer här framöver....
I morgon är det mannens sista jobbedag innan hans semester och pappaledighet. Han ska vara hemma totalt sex veckor med barnen så det kan ju bli kul för dem. Tror alla tre kommer att må bra av det. :-)
Vi får hoppas att vädret blir toppen så att de kan njuta av lekar och bad och annat roligt.

3 comments:

Anonymous said...

Lycka till med nya bilen - den ser urläcker ut!

Kram, Gunvor

Anonymous said...

Snygga layouter!
Glad midsommar!

Sonja said...

Hoppas USB-minnet håller länge på bilen:)

Kramis *S*