Friday, August 17, 2007

ÅTTA nya layouter

I går scrappade jag med Sonja och Annette. Det var megatrevligt!!
Jag fick gjort ÅTTA nya layouter. Det kändes bra, men jag är lite chockad över hur många det blev och hur snabbt tiden rann iväg.
Fem av layouterna var till olika utmaningar på nätet, flest från scraputmaningen men även en till swe scrapbook. Dessa fem lägger jag inte upp ännu utan de kommer lite senare.

Här kommer de tre som jag inte gjorde till någon utmaning. En på Isac där han verkligen njuter av tillvaron med tilltugg i ena handen, fjärrkontroll till tv:n i andra och ett stort leende liggandes i soffan. Såå härligt det ser ut och så glad jag blir av detta foto.
Den andra är på Sannas dotter när hon provar leksaksglasögon. Kanske en blivande lärarinna? Fick till det med lite rosa på layouten, det sker ju inte alldeles för ofta hos mig känns det som...

Den tredje jag gjorde som inte var ngn utmaning som funnits i ngn blogg var en utmaning för mig!! I princip hela layouten är bara foton. Har prickat och skrivit lite på fotona. Tyckte att det var svårt att välja ut ngt eller några kort så då fick jag ju ta med alla. Lucas var så glad över att få pilla i pappas hår och ibland blev han lite för ivrig.

Nu ska jag strax åka och jobba. Barnen har snart gjort sin första inskolningsvecka på dagis och det verkar gå jättebra. Ser fram emot en helg med familjen och kanske ett besök på Ljungbyheds marknad.

4 comments:

Anonymous said...

Hej du gamle
Vi andra som var med hade lika trevligt som du, det konstiga var att klockan bara sprang i väg.
Gubben min trodde vi var knäppa, men har man ingen förståelse för det roliga så... Men kräftskivan ser han framemot
Annette

Sonja said...

Hej hej o tack för trevligt sällskap o härlig inspiration igår:))
Nu gjorde du så många igår så jag vet inte om jag fick nån speciell favorit... alla vart ju så fi-ii-ina!!!
Hoppas natten på jobb idag går fort!!

Kramis Sonja

Ejris said...

jösses vad produktiv du är!!! hlet impad..har bara gjort ett födelsedags kort sista veckan*rodnar* men fotat en del istället=)
kram

Sannas vrå said...

Vad kreativ du har varit.
Alltid roligt att scrappa med sina vänner.
Det ska jag också göra en dag :)
kram Sanna