Monday, August 20, 2007

de sista fem från förra veckan


Här kommer de sista fem layouterna som jag gjorde förra veckan. Av de åtta jag gjorde har jag ju bara visat upp tre, men här kommer så de jag gjorde till olika utmaningar.
Den första var att man skulle inspireras av serietidningar så här blev det tankebubblor på alla bilderna. Den var rolig att göra. :-)

Nummer två som kommer här är den första layouten från vårt bröllop. En skissutmaning som jag själv tycker blev jättebra den med. Mina rosebuds från QK passade bra in här tyckte jag.

Kisekatten är efter en utmaning där man skulle använda sig av färgerna orange, gul och vit. Då passade det bra med denna orange katt tyckte jag. hihi Denna blev faktiskt publicerad, så det känns roligt. :-)

En lo på mina två killar blev det också till efter en annan skiss. Så söta killarna var där de låg i samma säng. Isac hade klättrat upp till Lucas för att mysa lite med honom...

Den sista layouten var också en färgutmaning där man skulle använda sig av turkos, vit, röd och svart. Det blev en layout med våra familjefoton under vattnet. Tycker det är coola bilder att ha.

Snart är det förresten dags med simning igen för barnen. Det ska bli kul, de trivs ju så bra i vattnet mina killar.

I helgen har vi försökt tömma ovanvåningen på grejer så att det kan byggas där uppe. Körde ut en del som vi ska spara till svärföräldrarna, men vi fick också kastat en del. Det blev nästan ett halvt släp med skräp. Kändes jätteskönt att göra av med så mkt grejer tycker jag. :-) Underbart!!

6 comments:

Sonja said...

Oh vad jag gillar den gröne... och den med bröllopsbilden... och badbilden är ju urläcker... och myskillarna... och och och ja allihopa:)))) Tihi!!!

Kram *S*

Anonymous said...

Familjefoto under vattnet - fööör läckert!
Och alla dina LOs är - som vanligt - fina att titta på och med många härliga detaljer!

Ejris said...

du är så PRODUKTIV!! så ajg var bara tvungen att scrappa jag med... sidor..o det blidde en liiiiiiiiiten Bok;)

kram

Anonymous said...

Hallå tjejen!!!

Det var så längesen jag var in hos dig. Och herre vad du har legat i och scrappat. Alla är fina och jag älskar under ytan den är så härlig.

Jag har inte scrappat på evigheter, har haft så mycket annat och pysslat med...Om du är nyfis så finns en del av det på min blogg nu ;-D

Hoppas du har haft en fin helg.

Kram

Anonymous said...

Hej igen!

Tack för kommentar i min blogg.
Om du är sugen på mina stämplar så kan du beställa via mig på min mail.

Kram

Anonymous said...

Jattefina! Brollops LO'n blev min favorit!