Tuesday, December 20, 2011

Kass?

Sitter här och funderar. De fyra senaste inläggen har inte en enda kommentar här i min blogg. Jag tror inte jag är någon bra bloggare... Jag vet att mamma läser och inte kommenterar, men mer då? Är alla anonyma eller är det så att jag bara skriver för mig själv? Hmmm...

I går var jag på vc. Fick en stelkrampspruta. Kändes lite skumt med tanke på detta lilla sår, men alla tjatade på mig, så jag ringde 1177, som tyckte jag skulle åka in redan i söndags. Jag väntade dock till i går efter att ha pratat med helgmottagningen.
Jag passade på att berätta om mina händer som jag har så ont i, eftersom Reumatologen har julstängt... Så jag fick kortisonsprutor i båda mina handleder. Ont som f-n gjorde det hela dagen i går... Bättre i dag så. Högern är ok, men vänster gör ont när jag rör på den... Blir nog bättre uppåt dagen.

Bjuder på en liten uggla jag gjort (nyckelring) och ett par rosa babyconverse.

Skickat från min HTC

3 comments:

Ejris said...

jag läser...men ofta blir det nog att man klickar på fejjan o så kommer man inte in på själva bloggen..... upplever själv att man är lite "tjatig" på fejjan länken om uppdatering kommer upp flera gånger.....en del uppdaterar så det faktit blir tjatigt i loggen...... funderar hur man ska göra dels för att göra en blänkare i loggen för bloggen( jisses vilka ord;) men samtidigt inte bli tjatig...... vi får kolla upp det under nästa år=))) kram o go jul på dig...... Jo behöver du verkligen verifikationen?? den stör*hahah* tog bort min o får en kommentar mer=)

Fnulan said...

Men vännen, hjag läser här varje dag men jag hinner inte skriva tyvärr,,, Skriv för din egen skull och inte andras!!
PUSS

Yohanna i Las Palmas said...

Halloj!
Nu kommer jag förbi och kollar på dina urgulliga virkningsgubbar. Ugglan var väl för söt ;)

Spik i foten, det är inte bra. Det fick jag som liten och stelkrampsspruta på momangen. Sånt är inte att leka med. Hoppas att det är bättre med både fot och händer nu.

Hälsningar
Yohanna