Thursday, December 22, 2011

Jul?

Julkänslan infinner sig inte riktigt hos mig, men en del av mina söta "kravlenisser" har hittat sig fram.
Jag fick gjort 30 julkort i dag, lite snabbt. Och skickat dem med, med vanlig porto, så får vi se om något hinner fram innan jul eller om de först kommer i mellandagarna. ;)

Ja, foten och händerna har återhämtat sig rätt bra. Så lagen om all djävlighet... Så halkade jag i dag på jobb och landade på ryggen. Ett par blöta stövlar på en slät metallramp är ingen hit må jag säga. Rygg, nacke och ena foten ömmar, men inte värre än att jag jobbar i morgon natt. ;)

Skickat från min HTC

3 comments:

Gunvor said...

Jag gillar ditt enkla julkort! Krya på dig och glöm inte att anmäla arbetsolycksfallet!

Kram, Gunvor

Fnulan said...

Glöm inte anmäla det till din arbetsgivare!!!!!
Puss

Yohanna i Las Palmas said...

Nej men ramlade du. Vad trakigt. Att det alltid ska vara nagot...
Skot om dig och ta det forsiktigt med stovlarna ;)

Halsningar
Yohanna