Saturday, December 3, 2011

info...

Ja, här hinner jag knappt med att skriva det jag vill.

En liten rolig (och lite pinsam) grej är nu när korten kom fram till goa Fnulan. Då upptäckte hon att det inte stod vem kortet var ifrån. Hon hade skrivit texten hon ville ha inuti korten och jag har bara kopierat och skrivit ut det. Och inte har jag reagerat på att det inte stod vem det var ifrån, så man får väl hoppas att de inbjudna vet vem det är som nollar. ;-) Adress stod det i alla fall så de vet vart de ska ta vägen... Fniss...

När det gäller pepparkakshusen jag gjorde klart i går, så lämnade jag och Isac in båda två. Så  får vi väl se hur det går. Nästa lördag klockan tolv ska vi vara på plats för att se vem som fått mest röster. Alla bidrag finns på Perstorps bibliotek, där man kan rösta i en vecka. Kul...

Nu ska jag strax på konsert med Backakören och Munkakören. Det ska bli kul. Och sen är det jobbet som gäller för min del. Full rulle, kanelbulle.

Hoppas alla får en bra helg!!

2 comments:

Fnulan said...

Hahahha ja du det blev tokigt!!! Ska hinna skriva om dom =)

kaffehörnan said...

Hoppas de blev en njutning