Thursday, July 21, 2011

Mysis

Denna söta flicka har flyttat in hos oss i dag. Fullt upp har det varit med att handla till henne, fixa vaccinationstid åt henne samt ordna med försäkring.

Barnen är överlyckliga. Kanske för mkt eftersom hon behövde tid att bekanta sig o h barnen bara ville leka och leka och följs efter för att se vad hon gjorde. Ett tag gömde hon bara sig... Men jag fick lockat fram henne. Hon spinner som en hel bil när hon myser. Och när hon tröttnade tuggade hon lite på min hand. Så bedårande söt.

Jag har kommit fram till att jag varken klarar säljare eller söta små djur... Faller alltid direkt i fällan... :)

Skickat från min HTC

2 comments:

Anonymous said...

Söt blogg du har :-)
Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.

www.Gniztra.com

Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)
Puss

Fnulan said...

Men gullekisen!!!!! Va rädd om sötnosen!

Kram