Friday, July 29, 2011

Shoppat...

De tre killarna i familjen var inte så sugna på att åka på festivalen i dag... Så vi åkte en sväng till väla istället. Mannen köpte lite kläder för det mesta av sina presentkort, barnen köpte lego för det mesta av sina födelsedagspengar...

Och jag köpte fina kuddar till vår soffa samt ett matchande soffbord. Såååå fint det blev, om jag får säga det själv.
Fast nu får jag ju tänka lite på nya gardiner också ju. Satt och surfade runt lite och "råkade" beställa lite tyg, så nu ska jag försöka sy nya dynor till barnens fåtöljer. Så fort tyget kommer förstås. ;) Det är så kul med nya grejer!

Ha en underbar helg nu allihop...

Skickat från min HTC

4 comments:

Åsa said...

Vad snyggt det blev! Härliga färger, vilken känsla :)

Helena said...

Det blev verkligen kanonfint med turkost i ert vardagsrum. Försökte själv införa den färgen som en klatshig komplementfärg, men var tvungen lämna igen kuddarna och puffen jag inhandlat...suck*

http://frkerlandsson@blogger.com said...

Kul med nytt till hemmet!:) Jättefina kuddar!

Kram Izabell

Gunvor said...

Å så fint! Det är alltid roligt att fräsha upp lite hemma och du har verkligen lyckats få till det!

Kram, Gunvor