Sunday, January 2, 2011

Hur kan hon?

Ligger här och är irriterad... Jag hatar att behöva gå upp på toa mitt i natten... Men fem vaknade jag... mega kiss och som pricken över i:et så drömmer jag att jag sitter på toa. Vilken j-a tur att jag inte kissade! :o

Nåväl... nu är jag kissig igen och fattar inte vad som händer. Så här brukar det inte vara... tills det går upp för mig...
Min kollega fyllde mig med te i gårkväll. Där är boven. Hur kan hon göra så mot mig?!?
Suck... dags att gå på toa igen... :s

Skickat från min HTC

4 comments:

Fnulan said...

Taskig arbetskamrat men hon hällde väl inte i dig?? ;)

Hoppas ni hade en lika bra nyår som vi! Jag hade det toppen jag!

Ha inte dåligt samvete för att du inte kommenterar!!!!! Det gör du när du harr tid lust och ork!!! INGET TVÅNG! Punkt slut!!!

Puss och kram fina du!

Fnulan said...

Ja det blev supertoppen hela kvällen men dagen efter var seg... men förkylning ;)

Ja man ska inte säga nej till ngt! Bara att dricka och falla för grupptrycket!

Fnulan said...

Men här hemma är det konstigt.. mannen tar både kök och bil ;) Och mig ibland med... ;)

Daniel said...

Stackars du! Undviker te & kaffe på kvällen får då springer jag upp hela natten på toa, eller vakar pga kaffet