Wednesday, January 26, 2011

Träning

Shit vilken dag...
Började med att åka ner till friskvården för att träna efter att jag lämnat barnen. Cyklade, körde lite maskiner plus min sjukgymnastik för mina axlar och sen lite rodd.

Hem och vila lite för att sen bege mig med svärmor och kolla lgh.

Ringde för att boka tid på träningen och få ett program att gå efter. Enda tiden denna veckan var i eftermiddag, så då var jag där nere igen och provade lite maskiner...

Nåväl. Nu i kväll var det dags igen... fast denna gången var det zumbatime. Kan lova er att jag känner mig mör nu. Men det vore väl f-n om jag inte skulle kunna bli av med mina kilo denna gången.

Ska se om jag kommer iväg på vattengympa i morgon bitti... tidigt!

Skickat från min HTC

5 comments:

Fnulan said...

Jag ska börja på Zumba jag med.. =) VI har det till wii hemma KUL!!!!!

Puss sötnoa!!!

Fnulan said...

KLagar varje dag men inget hjälper ju..... han säger att jag börar bli fet.....

ps. pappa som är hyresvärd ;) ds.

Christel said...

Jösses vad du e duktig.. önskar jag hade den orken:) men man har ju inte fått klartecken än från läkaren så det får vänta. Fnulan Zumba på Wii????
Ha en bra dag
Christel

Fnulan said...

Lite kul har vi allt ;)

Miss S. said...

Åh, det är underbart att träna :)