Sunday, January 23, 2011

Intyg...

Sitter här med en ansökan till utbildningen. De vill ha bilagor och intyg på allt. Utbildningar har jag inga problem med att intyga... men jag ser att det är värre med arbetslivsintygen. De första åren efter gymnasiet var jag duktig på att skaffa arbetsgivarintyg men de senaste gångerna som jag bytt jobb har jag själv sagt upp mig och haft ett annat jobb på gång. Då har jag inte brytt mig så mkt om intyg, vilket jag ångrar just nu...

Jag får väl snällt ringa min förre arbetsgivare och fråga efter ett intyg, samt min nuvarande också... Vill ju skicka in en komplett ansökan...

Skickat från min HTC

2 comments:

Noa said...

Vilken fin header du har :)

Fnulan said...

Vännen bara att ringa!!! Men du ska be om både tjänstgöringsintyg/betyg och arbetsgivarintyg när du ändå ringer.

Hehhe nej klart jag inte ljuger!!!