Thursday, December 30, 2010

Tandlös

Sonen min har äntligen tappat sin lösa tand som han vickat på i evigheter. :)
I kväll var den så lös att den bara hängde i en liten hörna, typ. Mannen min tog tag i den med en bit hushållspapper... och sonen ryckte till som en reflex med huvudet och där satt mannen med en tand i näven. Hihi...

Stackars Isac grät och tyckte det var läskigt med blodet. Men det gick över snabbt igen. Nu ligger tanden i ett glas och väntar på tandfén. :)

Nåväl. Jag passar på att önska er alla ett gott nytt år. Vi skulle varit iväg i morgon, men lilleman kräktes i kväll, så vi får stanna hemma istället. Får se vad vi får på menyn i morgon...

Skickat från min HTC

2 comments:

Fnulan said...

Söt han är med glugg!! Hihi Säg att man inte får äta godis nu ;)

En kräkis, usch och tvi... skippa i alla fall Falukorven, ta ngt godare!

Ja sambon är otrligt snäll och jag är så fruktansvärt bortskämd..

Var vi ska se, ja du, humm.. de kan vi se =) Men kul blir det i alla fall!! Och pratigt ;)
Bildbeviset skrattade dottern åt, dumma unge!

Önskar dig en riktigt härlig kväll med din familj i morgon!!

Puss och kram

Fnulan said...

Gott Nytt år fina vän! Tänk nu får vi ett helt 2011 tillsammans!

Kramen