Saturday, February 27, 2010

sniffat bebis. :-)

I dag har vi haft besök av sötaste Ellen med föräldrar. Sååå mysig liten tjej på gott humör och massor med charm. :-)
Jag passade så klart på att ta lite mysiga foton på denna söta tjej, som är tre månader gammal.

Isac var också glad över att få kela och mysa med bebis. Han är såå glad för dessa små liv så det är inte klokt. Själv säger han att han också önskar sig en bebis här hemma, och helst en tjej då.




Vill samtidigt passa på att tacka för de fina orden vid mitt förra inlägg. Det värmde att få läsa och veta att jag inte är helt ensam med sådana här tankar. Det händer en massa runt om kring mig så det är många funderingar som far runt i mitt huvud. Denna gången blev det bara lite för mkt för mig så jag var tvungen att skriva av mig lite...

Nu är det snart dags för kvällsmat här hemma i Lindska hemmet. Dagen i har har förutom bebisbesök också innehållit bio och kalas. :-) I natt hade vi dessutom övernattningsbarn. Denna killen och vår stora var uppe lääänge och pratade i gårkväll. Och vakna igen redan sju i morse. Jag känner mig lite slö och trött så jag ser fram emot en slappelördagskväll!

Hoppas alla andra också får en underbar kväll!!


2 comments:

Ejris said...

Åh vad mysigt det är med bebisar=)...jahopp en bebeis önskan i famiiljen;)....

o ang inlägget neråt*pekar* man är STARK som förälder om man våga be om hjälp!!!! tyvärr vågar kanske för få...
Så tv här om dagen gav lite tanke..i norrköping kan tonårsföräldrar gå kurs om att hamnia i onda cirklar o så... o botet i första han var TID...lyssna prata o bara vara. Ligger nog något i det.
KRAMS

Sonja said...

Kan tro att Isac mös, han verkar verkligen vara "sån" när det kommer till bebbar;) Och visst är dom goa dom där små.... sniffa på dom, kela litta... och sen lämna tillbax dom i säkert förvar - härligt;) Hihi!

Kram kram, Sonja