Sunday, February 7, 2010

min älskade man!!

I torsdags fick jag en avi i brevlådan. Jag hade ett paket att hämta. Glad i hågen åkte jag för att hämta ut mitt paket, som jag trodde skulle vara det stora pappersbeställningen till min scrapbooking. I handen får jag av tjejen ett litet vadderat kuvert. Lite för stort för ett brevinkast, därav avin. Fundersam över vad detta paket innehöll öppnade jag det i bilen...

Det första jag ser är en liten ask med en text som löd: Från Per. Meddelande: här kommer en som hjälper dig.
Min älskade man hade skickat ett paket till mig. Snabbt som ögat öppnade jag paketet och där ligger en Voodoll Angel. :-) Så söt!! Älskar min man över allt!!

Klickar ni på bilden kan ni komma in och se fler av dessa voodolls. :-)

4 comments:

Anonymous said...

åh vad gulligt av han=)/// Ologgad Ejris

Jeanettan said...

Ja gud va´sött.... & tanken att skicka den=)
mmmmmmmmmmmmmm Vilken man..kan kanske hålla kurs=)

Åsa said...

Hjälp så gulligt!! <3

Martina said...

Naw han är ju bara för söt =))). En sån man vill jag med ha kan man låna kanske...
Hör av dig så tar vi en fika en dag gumms.
Kram på dig