Monday, January 5, 2009

Brr

Brrr så kallt det är.... jag ska skriva lite här till snart tänkte jag men just nu är jag trött efter en natts jobb... eller rättare sagt 21 timmars arbetspass.
Kallt som bara den är det, fast vädret är jättefint!! I kväll ska jag nog scrappa lite med andra likasinnade och det ser jag fram emot.

Ovanvåningen framskrider så sakteligen. Det har kommit golv på de två rummen som barnen ska ha.. ska bara röja bort allt som står i allrummet så blir det golv där också. Det ska bli skönt. :-)

Ha det bra och frys inte fast ngn stans.

4 comments:

Ejris said...

ua jobba natt..sover så gott då=)
kallt som tusan fryser i märg o ben*brr*
Kram

Anonymous said...

Usch ja vad kallt det är. Idag har det ju blåst dessutom vilket inte gör det varmare precis. Varm choklad är vår melodi här...

Kram

Anonymous said...

Hej Pia,

Vilken fin bild!!!! Och vad spännande att läsa vad du har för dig!

Kram

Anonymous said...

Vi har haft helt konstigt här de sista dagarna, ena dagen va de -15 sen va de på nollan och sen igen på -18 :-o fattar ju inget mera va de ska va för väder och e de vinter eller vår nu?! ;-) Kram och ha de bra! Åsa