Tuesday, April 22, 2014

vilken j-a dag

I dag skulle jag tidigt upp för min första dag på praktiken. Mycket info på kort tid må jag säga. Började med ett möte med socialförvaltningschefen, chefer och enhetschefer. Hela förmiddagen gick åt och jag sög i mig info och intryck.
Rundvisning och mer info om verksamheten följde på eftermiddagen.

Hem för att plugga. Katterna skulle "packas ihop". Eftersom lillkillen har utvecklat kraftig allergi mot katt, så skulle de flytta i dag. Mina föräldrar ställde upp och körde dem till Tassebo i Helsingborg. Tårar har varit här hemma till och ifrån under kvällen.



I kväll var det min trampolinträning. Lyckades ta emot med armbågarna och skrapade upp båda. Attans vad det sved...och återigen när jag kom hem och lade mig i ett varmt bad. Aj, aj... Axeln fick sig en smäll/vridning strax efter. Får se hur den mår i morgon. I kväll är den lite ledsen. 


1 comment:

Annelie said...

Näää fyyy, för att var tvungen att lämna ifrån sig sina älskade kissar. Men måste man så måste man ju.
Förstår att det var många tårar hemma hos er.. ;-(

Vad praktiserar du som..??

Skulle ju skriva i min förra kommentar, men glömde bort det.. :-//
Vilken fin bild du har på hela familjen i din blogg..

Ha det bäst och sköt om dig,, förstår att dina armbågar svider,, gör djävulskt ont sådana dära skrubbmärken.

Kramen Annelie