Monday, April 21, 2014

annandag eller en annan dag?

Jobbat 8-22 i dag. Även medarbetarsamtal och lönesamtal fick jag avklarat under dagen och det kändes bra. Drog förvisso ut en del på tiden men innehållet i samtalet var positivt även om jag alltid känner mig sjukt nervös inför sådana samtal.
(en betongstruts har visst lagt ägg i vår ena rabatt.)

I kväll kändes det jobbigt att komma hem och kela med katterna. Lillkillen har fått allergi som bla visade kraftig allergi mot katt, så i morgon måste de tyvärr flytta härifrån. Tassebo ska ta hand om dem tills de hittat nytt hem åt dem. Vi är ledsna hela familjen men de kommer nog att få det jättebra. Låg en stund och nekade med Mysis samtidigt som jag grät. Tungt! 

I morgon börjar jag min tvåveckors praktik. Det ska bli spännande och samtidigt är jag sjukt nervös. Nytt ställe och nya människor. Blir säkert bra, men det är oroligt i magen. :-D Sovdags så jag orkar med morgondagen.

1 comment:

Annelie said...

Tack för DIN kommentar.. :o))

SV: Ja, det stämmer bra,, jag gjorde min GBP-operation den 26:e maj 2011..
Hur har din värk blivit efter din operation..??
Min har blivit mycket värre.. :o((
Var ju mycket på grund min värk jag gjorde denna operation,, TRODDE ju jag skulle bli bättre.
Men, jag är ändå glad jag gått ner 43 kg..

Ha en jättefin tisdag.. // Kram Annelie