Friday, April 18, 2014

påskäggsjakt på ikea

I går åkte jag och grabbarna till Ikea direkt på morgonen. Påskharen hade smugit sig in i varuhuset och gömt påskägg, så barnen fick hjälpa personalen hitta dem, vilket verkligen uppskattades. Barnen var på hugget minsann. 


Isac kom snabbt tillbaka med ett ägg. Lucas kom en stund senare med sitt. Roligt när det ordnas sådana aktiviteter för barnen tycker jag. 


Dagen i dag har gått i ätandets tecken. Påskmiddag är trevligt men det blir lätt alldeles för mycket mat. Nu är det soffan som gäller. Det märks att jag jobbat i natt måste jag säga. Känner mig lite smått sliten. :-D


1 comment:

Annelie said...

Hej svejs, håller med dig om Ikea och deras aktiviteter för barn :)
Ha en bra arbetsdag idag måndag (annandag påsk), själv så går jag av mitt arbetsdygn klocka 09.00 :D

Hittade hit genom Facebook-sidan Skånska bloggare.

Hej svejs Annelie