Friday, March 16, 2012

Vart tog solen vägen?

Ja, jag hade en illusion om att vi skulle sitta och njuta i solen medan vår "brukare" skulle vara i backen och åka... Men nej, i måndags blåste det massor och det kom blötsnö så allt var blött och tråkigt, i tisdags blåste det massor och det snöade en hel del, i onsdags hade vinden lagt sig och jag tror vi fick tre solglimtar, i torsdags var det väl ok men mulet hela dagen och tö... Och i dag var det blåst, snö och tö, så det var tungt i backarna för skidåkarna...

Nåväl. Man får väl se positivt på sakerna... Jag har fått se en hel del sitski-åkare och skicart-åkare... Jag tycker det är helt otroligt att se vad "Totalskidskolan" gör för handikappade så de får möjligheten att uppleva farten i backarna och allt annat som hör skidåkningen till! All "cred" till dem. Man kan om man vill, stödja deras arbete med ett bidrag...

Skickat från min HTC

1 comment:

Fnulan said...

Aha du är iväg och roar dig =)