Thursday, March 15, 2012

Resa

Ja, här har det inte blivit uppdaterat på några dagar... I söndags åkte jag med min "brukare" till Åre. Det skulle bli skidsemester för honom och en massa jobb för mig och min kollega...

Vi startade resan med att flyga från Ä-holm till Sthlm. Det blev min första flygresa någonsin. Starten var lite läskig, men absolut inte så att jag inte vågar flyga igen...
Vi hade en liten paus på hufvudstadens flygplats då vi passade på att få lite mat. Ont om platser var det gott om...så vi bänkade oss på golvet. ;)
In på nästa flyg mot Östersund. Där fick jag känna på lite gropar i luften vid inflygning och landning. Det blåste en halv pelikan och kallt som bara den var det... Brrrrrr...

Nåväl. Vi kom till sist till hotellet. Jag släpade upp all packning när vi sen upptäckte att rullstolen inte kom in. Det blev rumsbyte och sen bära packning igen...

Ja, till slut fick vi i oss lite mat och kom i säng. Natten blev ganska sömnlös...det blåste ju så man trodde att fönsterrutorna skulle blåsa in....

To be continued...

Skickat från min HTC

No comments: