Saturday, March 10, 2012

Scrapträff

I dag har jag varit iväg på scrapträff med goa vänner... Trevligt som bara den.
Jag kom lite sent för jag vaknade först halv tio... Mina väckarklockor sov hos mormor och morfar i natt. *fniss*

Tre kort blev det till. Två av dem är jag jättenöjd med, medan det tredje inte föll mig helt i smaken. Men det är ju sånt som händer...

Stansade lite fjärilar och blad men det känner jag att jag lär få ångra i morgon. Mina händer värker som f-n nu... Ja, ja... Det är bara att bita ihop, som vanligt. I morgon beger jag mig till Åre för att jobba...

Skickat från min HTC

5 comments:

Fnulan said...

Men vilken kul grej! Känner du så många som scrapar?
KRAM

Pia said...

Ja, faktiskt ganska många... ;)

Fnulan said...

Bloggtrött?

Pia said...

Jobbar r-ven av mig i Åre... Kommer tebax nästa vecka....

Gunvor said...

Wow, vilka fina kort!

Kram, Gunvor