Sunday, January 22, 2012

Tre...

Tre halvfärdiga babyconverse sitter jag med här nu... Det vita garnet tog slut!
Jag får väl fixa sulorna när jag handlat nytt garn. Tog fram Lucas drake och fortsatte på den istället.

Vi var och åt hos en fd kollega i gårkväll. Jättetrevligt och gott var det. ;) Nu funderar jag redan över vad vi ska ha för meny när vi bjuder tillbaka... ;)

Hoppas alla haft en bra helg. Lite snö fick vi nu i helgen, så barnen har varit ute och lekt mer än de brukar. Det gillas!!! Nu måste jag nanna lite... Go natt!

Ps. Jag tror jag fick bort word verification till kommentarerna. Har fått önskemål om det tidigare. ;)

Skickat från min HTC

3 comments:

Storstadslivet efter 40 said...

Du e en flitig tjej...
Kram annette

Gurkiss said...

Himla söta :)

Jag vill sååå gärna både lära mig att sticka och virka men jag tog tyvärr inte vara på den informationen när jag var yngre och tillfälle gavs.

Härligt att bli bort bjudna :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Fnulan said...

Ja det var MYCKET skönt!!!!!