Wednesday, June 22, 2011

Vardagslyx

Unnar mig lite lyx en vardagskväll... :)

Veckan försvinner snabbt känns det som... i måndags var jag och barnen lediga och eftersom det regnade hade vi en mysdag inne.
I går var det marknad här i byn och i dag har det varit kompisar på besök.

Årets kortaste natt har varit och vi går mot mörkare tider igen.. juni månad är snart över, hur det nu gick till. På fredag är det ett halvår till julafton. Län någon bromsa tiden? Jag hinner inte med!

Skickat från min HTC

2 comments:

Fnulan said...

Åh vad gott!!! Ska dricka massor av cider på fredag, bli full och trilla över en kratta eller nått ;)

Maya said...

Åhh så gottigt!
Hur firar ni midsommar? Händer något spännande?
Vi ska ju va hemma, i goda vänners sällskap.. ska bli kul! Men mest ser jag framåt morgonen då vi startar med en underbar tradition!
Glad Midsommar!
Kram Maya