Friday, June 10, 2011

personlig tränare...


Jag har kommit på vad jag behöver... En personlig tränare och livscoach... En som ser till att jag tränar så jag kan bli av med dessa envisa kilon och en som hjälper mig att strukturera upp mitt liv så jag hinner med det jag borde.
Finns det någon sådan att hyra till en billig peng? Det är egentligen konstigt att jag som så gärna vill gå ner i vikt, inte klarar av det utan ger upp gång efter annan. Jag behöver någon som jagar mig med blåslampa, för jag klarar inte av att jaga mig själv tydligen.
Bara allt det här hemma som borde tas om hand. Det känns som om det är så mkt att jag inte vet var jag ska börja eller hur jag ska börja. Det borde inte vara så svårt men ändå klarar jag inte av det. Hm... Om jag nu är medveten om mitt/mina problem, borde det då inte vara lättare att göra ngt åt dem? Fattar inte varför det ska vara så svårt för mig. :-S
Nåväl... hoppas alla får en trevlig helg oavsett. :-)

1 comment:

Gunvor said...

Jag har en coach och det har hjälpt mig enormt mycket, bland annat att komma till insikt om att göra saker jag VILL göra, inte saker som MÅSTE göras. Så det rekommenderas varmt! Personlig tränare och hjälp att ta tag i viktminskning skulle jag också behöva ...

Kram, Gunvor