Sunday, June 12, 2011

underbar söndag

Dagen i dag har varit underbar. Vi började med sovmorgon och sen en lugn frukost.  Därefter tog vi en tripp till Väla och Ikea. Det blev en del shoppande. :) barnen fick bla var sin armbandsklocka och är överlyckliga. Fick "ögonshoppat" lite också. :)

Hemma igen så började jag röja i badrummet och avslutade med att slänga ut skåpet vi haft där inne. Känns gött. :) Jag har även planterat om lite plantor så lite nytta blev det även i dag...

Nu i kväll avslutade jag med att göra en efterrätt till min käre make. Älskar dig! <3
Grillad banan smakade inte illa alls. :)

Skickat från min HTC

4 comments:

Fnulan said...

GOTT!!!! Vet du, jag slipper laga mat på en vecka!! GÖTT

Fnulan said...

DU FÅR JU ANMÄLA DIG<!!! Knäppis!

Fnulan said...

Kolla min flik, Utmaningen ;)

Fnulan said...

Japp... du måste det....