Sunday, March 27, 2011

Phu...

Vilken vecka det varit!


Måndagen var Lucas sjuk, så han fick följa med mig en sväng till jobb där mannen sen hämtade honom.


Tisdagen gick åt med att köra till Danmark, gå på begravning, köra hem igen och sen jobba natt... (Lucas fick följa med eftersom han inte kunde gå på dagis pga feber dagen innan)


Onsdagen var väl rätt lugn, men torsdagen började jag med vattengympa på morgonen, läkarbesök på förmiddagen och sen en sväng till Ullared för att handla lite på Ge-Kås. Isac behövde ju kläder... Fredag, lördag och söndag var min "stora" jobbhelg med kväll alla tre dagarna. På fredagen var vi på sundspärlan i helsingborg med brukaren. Det var dansbandskalaset med Willez och Elisa´s. En trevlig kväll, men väldigt sent blev det. Jag kom inte hem och i säng förrän klockan var över fyra på morgonen. *gäsp*

Lördagen var jag därmed inte särskilt aktiv efter att ha sovit knappt tre timmar och sen blivit väckt av mannens nyinköpta väckarklocka. :-S


Älsklingen gjorde scones till frukost och gräddade frasvåfflor till oss eftersom jag inte var hemma kvällen innan och fick smaka. Gott!! Jag gick och lade mig igen när resten av familjen körde till sinskolan, så jag skulle klara av kvällens jobb sen. :-)


I dag är det min långa kväll.. 9:30-21:30. I morgon är jag ledig!! och då ska jag inte köra ngn stans alls... lite hemmajobb bara och ta det lugnt! Kanske sitta lite ute i det fina vårvädret eller nåt!! Ja, försöka ta det lugnt är mitt mål för morgondagen. Och att jag ska försöka komma igång med att skriva lite mer här kanske? hihi


Ha en alldeles underbar söndag!!

1 comment:

Fnulan said...

Äntligen!!!! Kul att se hela din vecka vännen. Jag förstår varför du inte bloggat, du har ju haft ett liv!

Puss fina