Friday, December 3, 2010

Sytt

Jag köpte nya julgardiner i går... de var lite för långa, så jag blev tvungen att sy upp dem lite innan jag hängde upp dem. Passade på att samtidigt sy upp gardinerna i sovrummet och extrarummet.
Det var nog ett par månader sedan jag lånade mammas symaskin, så efter en kväll vid maskinen har jag fått sytt allt jag haft liggande och kan äntligen släppa det dåliga samvetet och lämna tillbaka symaskinen till min mor...

Det blir så juligt och mysigt när även julgardinerna kommer upp. :)

Skickat från min HTC

3 comments:

Malin said...

Fint!! Jag lever gardinlöst.. är inte så förtjust i det faktiskt. Sparsmakad där, eller om det är för att jag inte orkar sy, undertråde är kanske slut ;)

Du är jättefin, tänk aldrig annat!!!

Malin said...

TACK!!! Skulle sakna dig om du försvann!

Christel said...

Så fina gardiner du har önska att jag orka ta tag i sånt själv. skulle sakna dig om du försvann.
Julkramar