Monday, July 5, 2010

sköldis...


Hittade en sköldpadda som jag inte lagt upp här i bloggen... så här kommer den.

I går var det fullt upp med kalas både på förmiddagen och på eftermiddagen. Helt slut var jag på kvällen men barnen njöt för fulla muggar... riktiga poolpartyn. :-)

Förra helgen var vi på liseberg. Det åktes karuseller för hela slanten. Kållerado var favoriten och jag tappade helt räkningen på hur många gånger vi åkte. Lucas har precis nått 110 gränsen så han kunde ju också åka mycket. Duktiga var killarna under hela utflykten och vi kom hem med en twistpåse och ett stort toblerone... 2 kg toblerone lär väl vara en vecka till minst. :-)


Nu ska jag ut i solen och njuta lite till!!

2 comments:

Sonja said...

Trodde tobleronen var slut;) Här hade den inte varit långrandig - fast o andra sidan kan jag ju inte ens äta den, vilken tur:)

Kramis *S*

Gunvor said...

Jättesöt! Jag åkte också Kållerado när jag var på Liseberg i lördags. Brorsan och hans familj vann 2 kg Toblerone och syskobarnen bjöd mig och min syster på en bit var ;)

Kram, Gunvor